Onsdag 22.49

Idag och igår har dagen bestått av hel mys med Emma, först kollade vi på taken 3. Och den var väldigt bra faktiskt, så om ni inte har någonting att göra en dag tycker jag att ni absolut skall kolla på den. Sen så åkte vi hem till mig, snackade i massor och kikade sen på barndoms filmen Tarzan, idag vaknade vi vid halv elva och sen åt vi frukost i typ två timmar, och sen såg vi en till Tarzan film, gjorde även chokladbollar, så gott! Och gick sen en lång promenad ute i det fina vädret. Sen ikväll har jag och mamma och pappa ätit jätte god mat och sen kollade vi på kungafamiljen på SVT. Jag måste då säga att jag gillar verkligen kungafamiljen plus monarkin. Jag tycker det är bra att vi i Sverige har det. Tänk vad allt bra dem ändå gör, alla organisationer, och samlar in massa pengar till fattiga barn. Någon gång i livet vill jag göra någonting viktigt. Nog om det, i morgon blir det gym vid 8 sen skall jag till Emma iväntan på Julia och Elin. Och sen skall vi fika, bra dagar. Och på fredag skall jag åka till Tällberg och bo på hotell en natt, helmys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback