måndag och funderar

Sitter just nu i min lilla ensamhet och kollar på las vegas iväntan på att Oliver skall komma hem från sin träning. Medan de går jag och funderar på om jag skall stanna lite längre i Arboga, ska åka till Falun i morgon. Men åker nog tillbaka hit igen på Torsdag? Vad skall jag ändå göra liksom hemma.. Tror de blir så, så kan jag istället plugga körkort här och umgås med min babe. Dock så saknar jag redan nu mina föräldrar jätte mycket, usch kan aldrig vara ifrån dem länge. Mina föräldrar är bäst <3 
Idag blir det en väldigt enkel och enligt mig (tråkig) middag, bestående av McDonald's mat.. Hade någon rabatt, dock så har jag tröttnat så fruktansvärt mycket på McDonald's. I morgon åker jag iallafall till Falun hos min syster och träffar mamma & pappa i några timmar och går på IKEA, och sen åker jag med Amanda hem till henne. Låter nog ganska bra va, dock så behöver jag komma hem också då jag har precis fått min nya mobil hem! FINALLY. Hoppas denna går bättre, alla iphone jag har haft har krånglat så in åthelvete. Ska kika med min lilla kille vad han tycker, återstår att se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback