Måndag 12 januari

Dagen har bestått av gym vid 8?! Imponerad på mig själv till och med och fick lov att gå upp 7. Sen gick jag till Emma och vi åkte till Sara på brunch. Sen när vi var där med alla efter ett tag åkte jag med Emma hem till henne och snackade om allt, väldigt behövligt. Sen gick vi på stan & mötte upp hennes syster och fikade på Kaffestugan, nämligen den berömda skagenröra mackan. Så himla god, och sen åkte jag hem efter ett tag och då har jag ätit god middag med mamma och pappa och sen kollade vi på Stjärnorna på slottet.I morgon skall jag först bara ta de lugnt och sedan skall jag gå en promenad till farmor som jag inte sett på hur länge som helst. Och sen lär jag göra farmors goda ''enkla'' (enligt henne) lunch. Det återkommer med ett litet inlägg imorgon om det vart en höjdare eller ej! Sen skall jag och Emma ta och se den nya filmen Taken 3, får hoppas att den är lika bra som dem alla andra filmerna. Nej nu lär jag se One tree hill, ha en fin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback