2015-01-19

Sitter hos Farmor & Farfar och har för ett tag sedan ätit lite lunch, och sedan var jag så sugen på att baka så jag gjorde kladdkaka. Återstår att se sen hur den smakar, dock så tycker jag att det är roligare att göra än att äta den. Vad har jag annars gjort idag, jo jag gick hit så jag fick mig lite kondition och sen skall jag promenera hem sen också. I morgon skall jag till Vårdcentralen och kika på varför jag har haft halsbränna & magkatarr så länge, ger mig säkert några tabletter bara. Vill så gärna att de skall gå över, sen skall jag förhoppningsvis träffa Elin om hon har tid. På Lördag skall jag äntligen åka igen till Oliver, som jag längtat. 
Fick bland annat mail från H&M idag att min polotröja är påväg hem till mig, så snygg. Och i Fredags var mamma så snäll som köpte mig en kjol och en mascara, en brun läder kjol. Me like. Nej nu lär jag vara lite trevlig mot Farmor och social. Hoppas ni får en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback