only 3 months left

Idag så har jag och min fina kille bara tagit det lugnt, kollat på solsidan och sen åkte vi en sväng till media mark och kikade efter en kaffemaskin. Sen så åkte vi hem och tog de lugnt, vid tre åkte han på träning och jag åkte till stan och har varit här och kikat i butiker. Köpt mig en ny klänning från monki, och sen en jätte fin träningslinne från Gina tricot. Sitter just nu på ett kafé och har ätit en god macka och kaffe, och har läst lite bok, i väntan på att Oliver ska sluta träning och plocka upp mig så vi kan åka hem och börja med maten. Har i allafall fått ett väldigt välbehövligt samtal med Louise, som jag saknar så mycket. Och bästa mormor som har ringt, så då går tiden allt fortare. I morgon åker jag hem också, vilket inte känns sådär jätte kul... Men som tur är så ses vi snart igen. Och det här bevisar bara på hur mycket vi verkligen älskar varandra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback