21.01

jag kan då allt tro att nästan alla sitter just nu och kikar på matchen mellan sverige och finland. just nu ser det dock inte så bra ut för sverige!! idag har iallafall jag och älskling åkt ner på stan och jag har nu fått min efterlängtade shopping. fick med mig hem en fin magtröja/tröja från en ny butik i luleå och sen en tröja från Gina. kommer säkert upp bilder på det någon dag, sen när vi åkte hem så har vi bara kikat på alla avsnitt ur tusenbröder, så nu har vi sätt klart säsongerna och ska snart se filmen - återkomsten. dagarna har gått så otroligt fort och redan på onsdag så åker jag hem, usch. om man ska se det för den ljusa sidan så är det inte såhär länge till, vilket jag längtar så otroligt mycket till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback