09.13

kollar på bloggar samtidigt som vi har dansteori, smart! idag mår jag äntligen bättre, så idag har jag kjol och en snygg topp på mig som jag köpte mig i fredags. åh det är så mysigt nu när det snöar! idag har vi iallafall läxförhör i religionkunskap, sen är det äntligen över och i morgon har vi ett stort prov i styrketräning. så det blir mycket prov, men det kommer vara riktigt skönt när det är över. bara 18 minuter kvar, skönt. 
såg ju som sagt 12 years of a slave igår och herregud vilken bra och lärorik film. man fick verkligen tänka och jag kände hur mycket man verkligen skämdes att vara vit vissa stunder, jag blir så arg att man ska jämföra raskillnader, alltså beroende på vad man har för hudfärg. alla skall vara lika värda punkt slut, det var iallafall en lärorik film och gråt film - så ett litet tips på en bra film! 
8 minuter kvar av lektionen - underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback