23.13 28 dec

Idag har dagen bestått av först säga hejdå till mina föräldrar och syster som åkte hem igen till Mora, medan jag stannar kvar här i Kinna till Tisdag, då jag skall vidare till Arboga. Så sen har vi träffat kusinerna en kortis, och sedan har jag och mormor bakat gifflar, dock så känner jag nu att de kanske inte var direkt den bästa ''kvällsmaten'' för nu är jag riktigt hungrig. Aja, blir desto mer mat i morgon istället. Nu blir det iallafall någon go kärleks rulle eller älskade OTH, var flera månaders sedan som jag såg på det. I morgon skall jag, mormor & morfar ner på ''byn'' och kika på KappAhl, Lindex, och sedan ska jag och mormor äta China mat. Mums så gott! Hoppas ni har haft en fin Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback