24 in my heart

ont i halsen och dansa är ingen bra kombo, har även ringt till vårdcentralen och dem sa att jag har något virus så jag får verkligen inte dansa.. blir lite drygt att bara sitta still osv. menmen, känner mig pigg ändå men så fort jag anstränger mig så märker man att det sitter i fortfarande efter 3 veckor. 
idag, i morgon och torsdag så ska vi ha typ ´´öppet hus´´ för 9:orna, så för mig blir det att bara sitta stilla och kolla. vet inte alls när vi slutar idag, men sen blir det i allafall att vara med louisan. i morgon ska jag även åka med mandi till gävle för en liten shoppingtur och även förbi ikea! härlig dag. ikväll kommer det i allafall bli att plugga och läsa jätte mycket, så ser min dag ut ungefär. 
idag har jag och min älskling 1 år och 5 månader, älskar dig så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback