20.59

Ligger just nu mitt på golvet vid brasan och nyser och tycker allmänt synd om lilla sjuka mig. Har åkt på någon dunder förkylning, inte bra.. Så jävla typiskt när jag snart ska åka till oliver. Idag så skulle vi ju springa, men tyvärr gick det inte för min och Louisans del, igår var jag ju jätte pigg , nej fy vad jag hatar förkylning. Vi åkte ner på stan för ute ärenden, hämtade min klänning som jag hade lagt undan på hm , så glad att jag hittade den hehe. Sen köpte vi lite frukt på Ica och cyklade hem till henne, och gjorde fruktsallad och drack kaffe. Såg filmen 3096 dagar, och fy vilken hemsk film men verkligen sevärd och gripande var den. I morgon blir det att bara ta det 
lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback