18.47

igår kväll så skulle jag verkligen försöka för en gångs skulle gå och lägga mig i bra tid, för att jag skulle upp och jobba kl 10 idag. dock vet jag inte vad som hände med mig, det bara gick inte, fred och vände på mig i flera timmar så slutade med att jag endast sov i högst 5 timmar. så nu är jag allmänt trött och grinig. försökte på engelska läxan, då man ska skriva massa svar till frågor. men de gick ju absolut inte för det är så jäkla svårt. det gick bra att jobba i allafall som tur var, och sen när jag kom hem hann jag faktiskt med att ligga och sola någon timme. nu väntar jag på att maten ska bli klar, och sen ska jag nog se någon film och lägga mig i tid. om 11 dagar kommer jag äntligen träffa min älskling. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback