13.59

sitter just nu i cafeterian i skolan och väntar på att denna lektion ska vara över och sen har vi endast en lektion kvar och det är religion kunskap! då ska jag ner på stan, träffa lina och maria. måste köpa ett par nylonstrumpor haha, så jävla tråkigt köp men behövligt nu när det är kallare ute. vet inte riktigt vad vi ska hitta på men mysigt är det alltid. i morgon så är det redan tisdag och då innebär det en riktig träningsdag för hela bunten. har flera olika danspass, sen sista lektionen har vi styrketräning i 2 och en halvtimme och då ska vi till hemus och springa 1 mil. det kommer då gå åt helvete då jag inte har sprungit på jätte länge, men men får hoppas på det bästa! kommer kännas underbart sen i allafall. 
ikväll ska jag bara ta det lugnt och läsa lite ur boken fast food nation, så är väl ungefär hur alla mina dagar ser ut just nu. när min lilla skit bor uppe i norrbotten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback