13.12

idag är det äntligen fredag och det känns riktigt skönt, har hunnit med denna skoldag med viktiga saker. haft matte för första gången här denna termin och det kändes riktigt skönt så snart ska denna skiten vara över haha! men dock det negativa var att jag tappade min mobil idag och såklart går det då sönder på framsidan. men förhoppningsvis så har halebop ett erbjudande som låter riktigt bra så kanske blir att jag köper en ny istället.. 
efter den här svenska lektionen så slutar vi äntligen och då kommer elinpelin och hämtar mig så ska vi ner på stan och ta en fika på waynes samt kolla på elgiganten och dem affärerna om de har något bra erbjudande. hoppas! 
i morgon ska jag och mamsen åka till falun under dagen, kika i affärer och fika. riktigt mysigt, sen på kvällen ska några komma på middag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback