10.55

igår så hade vi en jätte mysig kväll i rättvik och sedan hemma, god mat var det i rättvik men måste ändå säga att det var dålig service faktiskt. men sen när vi åkte hem så fikade vi mammas goda ananas paj som hon hade gjort och drack kaffe. sen tog jag det bara lugnt och gick och la mig i bra tid, skulle se på något avsnitt ur pretty little liars. men sen när jag skulle försöka sova så bara gick det inte, så jävla drygt. slutade med att sist jag kollade på kl var den 3. 
nyss har jag ätit frukost och pluggat, läst fast food nation och antecknat lite. och nu ska jag belöna mig med några avsnitt ur pll. sen senare idag blir det att vara med lina och maria, ett perfekt avslut ur en helg! i veckan så hoppas jag att jag får min bare minerals foundation som jag köpte på nätet, för min är verkligen slut... sen på torsdag åker jag till luleå och det blir verkligen underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback