Trumpsta - Djuro remix

ligger just nu i sängen med min skönaste filt någonsin, haha va jag älskar den. och hoppas att snart ska det bli lite mörkt så jag får tända lite ljus! idag då, hade vi en lektion i en timme. sen när vi slutade vid tolv, käkade vi lite och sen gick vi ner på stan. sånt otroligt härligt och varmt väder ute ju! jag och lojs gick till waynes och satte oss och tog en varsin chai latte och pratade. meningen var att vi också skulle gå i lite affärer men de hade vi glömt bort haha, sen när louise åkte så kom sjunaf och emma och satte sig. och pratade lite med dem, trevlans. nu hade jag ju då tänkt att se på lite the bachelor men internet la av, nej nu kom de tillbaka hehe! på tal om något är det så sjukt skönt att äntligen vara klar med engelska boken. nu är det bara en uppsats med 4 sidor kvar haha, men de är lättare! nu ska jag passa på att se lite serier medan internet funkar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback