inte bästa avslut på en tisdag kväll

idag när vi skulle se på hockey matchen, så väntade jag först på oliver för att han skulle hämta ut biljetterna. men när jag stod där och väntade fick jag sån sjukt ont magknip, sen när de kom fick jag verkligen lov att springa till toaletten. började svettas som bara den och var nära att svimma när som helst, det var verkligen länge sedan som jag hade så jävla ont i magen. så vi fick lov att åka hem, åkte till vårdcentralen men såg hur lång väntekön de var. så vi åkte hem, och jag ringde till sjukvårdsrådgivning eller vad de heter och de sa att jag har blivit drabbad av vagusnerv så har fortfarande riktigt ont men ska försöka att äta lite, de kommer och går. så. jävla. jobbigt. har alltid problem med min mage. men men, nu vet ni de. nu måste jag försöka äta lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback