20.06

idag efter skolan blev det till att gymma, vilket faktiskt gick riktigt bra och sen gick jag och lojsan till helmers och köpte en macka. gott och mysigt att sitta och prata, för det behövdes då som bara den. tur att jag har dig! 
i morgon så är det redan fredag, då har jag två prov i skolan och sen på direkten när jag slutar börjar jag jobba kl 2 på ishallen, så det blir många timmar. dock en dålig sak idag var att jag beställde en kappa/jacka igår på ellos, och sen idag så ringde dem och sa att den var slut på lager... så nu får det bli och söka någon ny och säkert dyrare... aja nästa torsdag får jag äntligen träffa min älskling, längtar som bara den. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback