16.42

wiho tredje inlägget för idag!! känner att jag knappt har något annat att göra. har kikat lite nu på studentmössor, och lojsan du kan vara lugn jag ska ha champangeglas också, haha! tror jag har bestämt vilken jag ska ha nu, tycker det är jätte roligt och kika och ändra designen, nu känns det plötsligt som om studenten kommer fortare. haha vi ska ta studenten, helt sjuuukt!! längtar så otroligt mycket till det, men samtidigt så vill jag även njuta av att vara i skolan och ha en fast punkt som man kommer till varje dag osv. men ska även bli så skönt att sen kunna träffa oliver när som helst utan några hinder, fast då måste man ju verkligen fixa ett jobb. haha massa olika slags funderingar jag har just nu. just nu sitter jag i allafall med en kopp kaffe, lyssnar på musik och har tänt massvis med doftljus, älskar vädret just nu. det är så otroligt fint ute med alla olika sorters färger!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback