19.34

hej hopp alla snälla människor, det är hemmafrun som skriver här nejdå skämtosido. 
idag så har jag faktiskt inte gjort någonting efter skolan, slutar ju ganska sent på måndagar kl 4 och efter det så hinner man ju inte så mycket att göra, följde med pappa och handlade på maxi. fick vi reda på att vi har sovmorgon till 10 i morgon så de var en glad överaskning, sen när jag slutar måste jag ner på stan och kika på lite julklappar, tänk att det bara är 29 dagar kvar tills julafton - underbart. idag så köpte jag äntligen en ny bareMinerals solpuder eller vad de nu heter, så de lär komma inom några dagar. förhoppninsvis så ska även jag och oli boka flygbiljett till luleå idag, för då vet vi att vi kommer få spendera nyår tillsammans i allafall, och de är det viktigaste, att få fira den med sin kärlek. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback