15.27

idag har jag bara haft två lektioner som vanligt på onsdagar, sen satt jag i matsalen i två timmar haha och snackade med louisan, emma, emelie och sara väldigt länge. nu har jag i allafall bestämt hur min studenmössa ska se ut och ska beställa idag, känns nästan overkligt. 
när jag kom hem så möts jag av att amanda har redan börjat julbaka med pepparkakor och lussebullar och julmusik, och ikväll blir det jansonsfrestele. behöver jag ens säga vi älskar julen? det är absolut min favorit högtid under året. så himla mysigt att fira den med nära och kära och bara umgås, sen är det ju inte helt fel att få presenter haha. tänk att redan nu på söndag så är det 1 december, det är helt sjukt hur fort tiden går! och då börjar julkalendern, jag är 18 år och kollar på det haha, varför ska man förstöra en tradition <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback