fjärde advent

igår åkte jag ner på stan med mamma och pappa och kikade i lite affärer på presenter. åt även en god lunch på kaffestugan och sen åkte vi hem till min gammelmoster på fika, då hon har fyllt år. sen åkte vi hem och jag började slå in lite paketer, bland annat till paketleken. alltsåå åh va jag längtar. jag erkänner - jag är ett litet barn på julafton. hade en perfekt kväll med bland dem bästa ♥
idag då, nu är det redan fjärde advent och om två dagar är det julafton, fick även ett underbart fint pyjamas ställ, med skjorta och shorts som jag önskat mig. nu väntar jag bara på att mormor och morfar kommer, men tills dess blir det nog att se någon bra film och lyssna på musik. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback