23 december

i morgon är det redan julafton, jag längtar som bara den. nu är äntligen alla julklappar inslagna, så nu tycker jag att julafton kan komma på direkten.
idag åkte jag ner på stan med mormor och morfar, då väntade vi på att mamma skulle sluta jobba vid tolv och då gick vi och satte oss och fikade på kaffestugan. köpte en jätte god smörgåstårtbit och kaffe, mums. 
sen gick vi i lite butiker och handlade dem sista julklapparna, sen åkte vi hem och snart ska vi äta hoppas jag för är vrålhungrig, sen ska vi spela på uppesittarkväll! 
i morgon är det inte bara julafton, för då har jag och min fina älskling 1 år och 8 månader. älskar dig och saknar dig så det gör ont. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback