18.33

kom precis hem efter att ha handlat med mamma och pappa på maxi, var innan hos louisan också.. idag när vi slutade så gick jag, julia och louise ner på stan och kikade i butiker då vi skulle köpa julklappar. sen efter det gick vi hem till henne och åt julfika, mojsigt. nu försöker jag få tag i oliver som det inte går haha, nej men i morgon så har vi balettprov och jag är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. trodde det skulle gå lättare efter ett tag då man har gjort det några gånger, men neej. nej, idag går jag knappt att prata med, men de går inte ens att beskriva känslan då detta är över. sväva på moln typ haha. 
nej nu ska jag äta förrätt, hejsvejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback