14.00

nu äntligen klar med allt, och idag slutar vi kvart i fyra och då ska jag nog hem och bara ta de lugnt. blir nog lite plugg också! jag längtar så otroligt mycket till julafton, vara med släkten, äta god mat och få massa julklappar haha! är så shoppingsugen så det är helt sjukt! och framförallt så är det ledigt från skola och massa annat plugg, då får jag äntligen träffa oliver - så underbart.
är så skoltrött så det är sjukt, behöver verkligen lov känner jag. men i helgen så kommer våra närmaste vänner från stockholm hem till oss, som vi alltid har som tradition varje år. då blir det julmat och massa annat gott! 
har bara en lektion kvar som är religionkunskap, men innan dess måååste jag ha en macka. vilken otrolig ointressant inlägg detta var. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback