all night long

Länge sedan jag upptaterade här, sen jag har skrivit här så har jag hunnit träffa massor av vänner, gått ut i lördags och haft det kul och sen i söndags åkte jag till Arboga till min Oliver. Inatt var det en helvetes natt så idag blir det att gå & lägga sig i tid. Är så otroligt trött och har inte gjort någonting idag, fick inte många timmars sömn kanske 3 timmar. Idag har vi iallafall kollat på Wallander, ätit god middag & nyttig lax i ugnen, hemmagjord potatismos och romsås med sparris. Medan killarna spelar NHL så lyssnar jag på ljudbok, nämligen femtio nyanser av honom. Vill nämligen läsa om dem igen innan första filmen går på bio. Åh längtar som bara den tills alla hjärtans dag! I morgon skall jag göra lite bättre saker, nämligen gå ut och gå. Sen plugga körkorts teorin. Skall gå för måste ha körkort till sommar,då de blir roadtrip! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback