23.36

Idag har dagen bestått av besök på vårdcentralen som visade sig att jag har halsbränna/magkatarr (skönt). Så skall ta omeprasol först i 2 veckor och om de inte de går över ska jag ta de i 5-6 veckor. Sen så hade jag som sagt även lågt blodtryck 105, men de var bara att se till att inte resa sig för fort. Sen åkte jag och pappa hem, och jag gjorde i ordning mig för att träffa Elin. För idag har vi varit duktig och simmat massa längder och gjort övningar i vattnet som säkert kommer ta i morgon. Sen åt vi på kaffestugan och kikade även på Åhléns och där hade de börjat med 70% så jag fick mina älskade wera skor som jag suktat på länge. Kostade egentligen 499 men nu bara 150. Kap som bara den. Sen gick vi och kollade på hockey och Mora vann äntligen, så nu ligger jag här och ska snart sova men innan dess skall jag se något avsnitt ur hart of dixie medan Elin sover. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback