11.33

Igår kväll bestod kvällen av China mat, film och mys. Idag vaknade jag vid 10, oliver är på träning så jag har kikat på nya avsnittet ur Hart Of Dixie, och spanat in trailers från Fifty shades of grey, åh så taggad på att se den 12 februari! Idag har jag faktiskt ingen aning om vad vi skall hitta på. Återstår att se, jag åker som sagt i morgon, dock så åker jag bara till Borlänge för att se olivers match där. Då skall jag först möta upp mamma & pappa på IKEA för lite shopping och lunch. Medan jag bland annat håller på och skriver funderar jag på om jag skall beställa hem några otroligt fina plagg från H&M hem?! får fråga mamsi. 
Hoppas ni får en mysig Lördag, nu skall jag läsa fifty shades of dark 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback